top of page

Edukacija: PUN KUFER i još par sitnica

Updated: Sep 17, 2018

PUNI KUFERI i par sitnica krenuli u praksu!

Edukacija o mentalnom zdravlju ranjivih skupina djece

Evo dojmova prve generacije polaznika edukacije: “Jedinstvena edukacija ovog tipa, savršeni edukatori, stručni, pristupačni, dobro uvježbani i usklađeni. Svakako ću radionicu preporučiti kolegama iz struke. Hvala vam!”

“Sviđa mi se što smo vidjeli stručnjake pune znanja koji zagovaraju autentičnost i koriste različite kanale za komunikaciju. Bilo mi je zabavno i ugodno, korisno i informativno.”; “Svidjelo mi se i sa sto ideja se vraćam na posao.


Bilo bi krasno da nastavite s ovakvim edukacijama.


”Kvalitetna i raznovrsna edukacija.”; “Puno jako zanimljivih tema, osobito jer su iz prakse i mnogostruko primjenjive. Hvala vam na ovom radu i vašem angažmanu, divan ste par vas dvije, a kolege su izuzetni stručnjaci koji sebe daju na zanimljive načine.”; “Sveobuhvatna što je super, a posebno mi se svidjelo jer su konkretni primjeri iz prakse. Generalno zadovoljna i pohvale za ideju i realizaciju.”; “Edukacija mi je bila vrlo zanimljiva i inspirativna, ohrabrila me i dala mi novi pogled za do sada bezizlazne situacije. Svi predavači su vrlo dragi i inspirativni, bravo!”; “Pripremljeno, strukturirano, ugodno okruženje, kreativno, simpatično, izvrsne ideje za svakodnevni rad.”; “Edukacija mi je došla kao osvježenje u svakom smislu. Hvala na jako lijepom domaćinskom ugođaju, iako nije najvažnije doprinijelo mi je ugodnom osjećaju u prostoru i grupi.”; “Hvala vam na dijeljenju osobnih i profesionalnih iskustava, na hrabrosti da ih iznosite, na auteničnosti i idejama.”; “Edukacija i sama organizacija je bila iznad svih očekivanja. Puno iskustvenog rada i previranja po našim osobnim viđenjima stvari u nama i oko nas.”; “Odlične poruke i zaključci koji nas mogu voditi u radu s djecom, ali i kroz život općenito.”

27 views0 comments
bottom of page