top of page

Ciklus samospoznajnih radionica za odgajatelje

Završili smo ciklus samospoznajnih radionica za odgajatelje namijenjen njihovom osnaživanju u profesionalnoj ulozi.

Navodimo dojmove polaznica: "Sve pohvale vašoj grupi podrške. Naučila sam mnoge stvari, osvijestila sam mnoge stvari, osjetila sam veću bliskost s kolegicama, osjećala sam se ugodno, prihvaćeno, shvaćeno. Veliko hvala na svemu. Nadam se da ćemo se susresti opet."; "Susreti naše grupe ostat će mi u lijepom sjećanju. Svaki put poslije našeg susreta osjećala sam se sigurnijom i pronašla sam svoje samopouzdanje. Drage Slavice i Majo hvala vam na tome!"; "Prije svega osvještene su neke skrivene tajne naše suštine. Dobila sam iskustva divnih kolega i razmislila o sebi i meni najbližima. Bilo je lijepo, ugodno i korisno. Mislim da smo se sve uvijek veselile svakom susretu i poslije sretne otišle u svoje ostale obaveze. Stvarno sve pohvale."; "Pamtit ću životna iskustva koja su kolegice dijelile unutar grupe i povjerenje koje smo stekle jedna u drugu. Ja sam dobila veselo druženje, ispušni ventil za sitne problemčiće i vašu podršku da živim život punim plućima. Hvala."; "Susrete ću pamtiti po sjajnim aktivnostima koje su apsolutno uvijek rezultirale mišlju i onime što mi je u tom trenutku bilo potrebno čuti, doživjeti ili shvatiti na profesionalnoj ili osobnoj razini."; "Susrete grupe podrške odgajateljima pamtit ću po zanimljivim aktivnostima. Za sebe sam dobila osobni i profesionalni napredak."; "Edukacija je počela u za mene pravom trenutku, dala mi je upravo to nešto što me osvijestilo, podignulo, probudilo i dalo snagu baš tada kada mi je bilo potrebno. Hvala vam i sretno."; "Ugodno, opušteno, ventil za otpuštati probleme, učenje metode savladavanja raznih situacija, uživanje."; "Za sebe sam dobila jako puno toga, uključujući podršku, sigurnost, nova znanja i spoznaje o samoj sebi na svim razinama. Zaista sam u svakom trenutku uživala i smatram ove susrete korisnima."; "Odlično sam se osjećala dijeleći lijepe i manje lijepe događaje i iskustva. Odlično koncipirani susreti i velike mogućnosti da radim na sebi, razmišljam o sebi, svojim postupcima i doživljajima do sada."

21 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page